+48 22 201 34 03 (working hours 8:30-16:30 UTC+1)

FAQ – Cop24

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt: [email protected]

Pytania ogólne

1 .
P: Czy moje dane osobowe i moja karta kredytowa są bezpieczne?
O: Nasza strona jest bezpieczna – po wprowadzeniu twoich danych zostanie zaszyfrowana. Przechowujemy minimalne informacje o kliencie i nie dłużej, niż jest to wymagane. Dostarczamy tylko niezbędne informacje do hoteli.

2 .
P: O której godzinie mogę zameldować się w hotelu?
O: Zameldowanie w większości hoteli zwykle możliwe jest po godzinie 14:00. Niektóre hotele dopuszczają wcześniejsze zameldowanie, a w większości z nich możliwe jest pozostawienie bagażu w recepcji. Twoje pokoje są gwarantowane na późny przyjazd.

3 .
P: Kiedy najpóźniej mogę się wymeldować?
O: Hotel zazwyczaj oczekuje wymeldowania do godziny 12:00. Większość hoteli pozwala zostawić bagaż w recepcji i odebrać go przed wyjazdem z miasta.

4 .
P: Dlaczego hotele wymagają podania danych karty kredytowej przy zameldowaniu?
O: Jest to standardowy wymóg w większości hoteli na całym świecie i jest uważany za środek zapobiegawczy w celu pokrycia wszelkich dodatkowych kosztów (takich jak rozmowy telefoniczne, obsługa pokoju itp.). Przy wymeldowaniu hotel zazwyczaj oferuje opcję płatności gotówką.

5 .
P: Czy mogę zwrócić się do hotelu z konkretnymi ocekiwaniami, np. dla osób niepełnosprawnych, pokoje dla niepalących?
O: W ramach rezerwacji  możesz poprosić o pokoje dla niepalących. Należy pamiętać, że jest to tylko życzenie, lecz większość hoteli oferuje piętra lub pokoje dla niepalących. W sprawie specjalnych wymagań, takich jak udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, napisz do nas, a my skontaktujemy się z hotelem, aby sprawdzić, czy może on spełnić Twoją prośbę.

6 .
P: Co powinienem zrobić, jeśli chcę uzyskać więcej informacji o niektórych hotelach?
O: Szczegółowe informacje są wyświetlane online. Jeśli masz konkretne zapytanie, napisz do nas.

7 .
P: Czy proponowane hotele mają parking i czy są jakieś opłaty za parkowanie?
O: Niektóre hotele oferują miejsca parkingowe na miejscu lub w pobliżu – opłaty parkingowe mogą być zróżnicowane. Informacje o miejscach parkingowych są wyświetlane na stronie hotelu.

8 .
P: Czy mogę dokonać zmiany danych w rezerwacji hotelowej jeśli nie mogę podróżować?
O: Tak, pod warunkiem, że poinformujesz nas z 72-godzinnym wyprzedzeniem, abyśmy mogli przekazać informację do hotelu. Nie pobieramy opłaty za zmianę nazwiska w rezerwacji. Zdarza się, że hotele mogą je naliczać, ale w takim przypadku zapytamy Cię o potwierdzenie płatności przed rozpoczęciem.

Dokonywanie rezerwacji

1 .
P: Jakiego rodzaju pokoje mogę zarezerwować?
O: Zazwyczaj są to pokoje jedno- i / lub dwuosobowe / typu twin,ale również  apartamenty, hostele i warianty niskobudżetowe. Wszystkie dostępne typy pokoi wyświetlane są online.

2 .
P: Jak mogę anulować lub zmienić swoją rezerwację?
O: Wyślij e-mailem swoją prośbę o anulowanie. Potrzebujemy taką dyspozycję na piśmie, abyśmy mogli potwierdzić, że prośba o anulowanie pochodzi od Ciebie i nie zaszło żadne nieporozumienie. Uwaga: wszystkie anulacje lub korekty muszą być dokonywane za pośrednictwem Mazurkas, a nie w hotelu, w przeciwnym razie może to wpłynąć na kwotę zwrotu. Ponadto należy pamiętać, że zasady dotyczące anulowania mogą się różnić w zależności od hotelu.

3 .
P: Czy muszę zapłacić całą należną kwotę podczas dokonywania rezerwacji?
O: Tak. Minimalna kwota ustalana jest przez hotel.

3a .
P: Jaki jest minimalny okres rezerwacji?
O: Minimalny okres rezerwacji narzucony jest przez hotel. Informacje dostępne są w szczegółowym opisie hotelu sekcja „rooms & prices”.

4 .
P: Jak mogę zarezerwować pokoje dla grup online?
O: W przypadku rezerwacji grupowych obejmujących 6 lub więcej pokoi skorzystaj z opcji rezerwacji grupowej na stronie internetowej, wypełniając formularz ze szczegółowymi informacjami o grupie. Skontaktuje się z Tobą osoba zajmująca się rezerwacjami grupowymi.

5 .
P: Jakimi kartami kredytowymi / debetowymi można płacić?
O: Obecnie akceptujemy: Visa, Mastercard, American Express.

6 .
P: Czy zostanie mi naliczona dodatkowa opłata za anulowanie rezerwacji ? jaki jest minimalny okres anulacji?
O: Informacja ta znajduje się w warunkach rezerwacji, które są dostępne do przeczytania podczas procesu rezerwacji.

7 .
P: Jakie dokumenty otrzymam po dokonaniu rezerwacji?
O: Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zawierającą szczegóły statusu rezerwacji.

8 .
P: Czy muszę ponownie potwierdzić moją rezerwację?
O: Nie – po dokonaniu rezerwacji, hotel automatycznie otrzyma dane. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania rezerwacji do momentu dokonania płatności.

9 .
P. Czy mogę dokonać rezerwacji w opcji last minute?
O: Tak, jednak dostępność pokoi hotelowych może być ograniczona. Ze względu na duże zainteresowanie, zalecamy wcześniejszą rezerwację.

Ceny i Opłaty

1 .
P: Jaki jest koszt rezerwacji?
O: Rezerwacja obejmuje opłatę za pokój i ewentualne dodatkowe usługi zamówione z wyprzedzeniem.

2 .
P. W jakiej walucie będę płacić?
O: Opłata za pobyt będzie naliczana w złotych polskich (PLN) lub w euro (EUR). Na stronie internetowej ceny są podane informacyjnie w euro (EUR). Waluta i kwota wyświetlana na stronie rezerwacji końcowej to kwota, którą operator rezerwacji obciąży Twoją kartę kredytową lub poprosi o przelew. Operator rezerwacji zastrzega sobie prawo do przewalutowania należności i pobrania jej w walucie Twojej karty kredytowej. Twój bank może nałożyć dodatkowe opłaty za transakcje, na które operator rezerwacji nie ma wpływu. Należy pamiętać, że kursy walut zmieniają się codziennie. W przypadku płatności przelewem bankowym otrzymasz fakturę pro-forma zawierającą należną kwotę w PLN lub EUR oraz niezbędne dane bankowe.

3 .
P: Czy całkowita cena podana jest za osobę czy za pokój?
O: Po wybraniu ilości pokoi i wyszukaniu, wynik wyszukiwania pokaże cenę za pokój. Podana cena stanowi sumę wszystkich pokoi, w tym podatków i / lub śniadań.

4 .
P: Czy oferta Mazurkas uwzględnia rabaty i specjalne oferty?
O: Tak, jeśli to możliwe, oferujemy specjalne oferty hotelowe i oferty rabatowe, w tym zniżki na dłuższe pobyty, zniżki za wczesne rezerwacje i oferty last minute. Wszelkie oferty specjalne są wyświetlane na stronie internetowej.

5 .
P: Czy cena zależy od terminu dokonania rezerwacji?
O: Ceny zmieniają się w zależności od całego szeregu czynników, więc nie można ich przewidzieć. Niektóre hotele oferują swoje najlepsze stawki z dużym wyprzedzeniem, a następnie podnoszą je, gdy pokoje wypełniają się. Inni pozostawiają wysokie stawki do ostatniej minuty, a następnie je obniżają. Zalecamy rezerwację, gdy zobaczysz cenę, która Ci odpowiada.

Miejsce Obrad COP24

1 .
P: Gdzie odbywa się COP24?
O: Konferencja COP24 odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Konferencyjnym w Katowicach. Więcej informacji na temat miejsca można znaleźć na stronie:
http://cop24.gov.pl/pl/konferencja/lokalizacja/
http://www.mck.katowice.eu/pl

2 .
P: Gdzie znajdę informację o komunikacji publicznej?
O: Aby uzyskać aktualne i szczegółowe informacje na temat transportu publicznego, odwiedź: https://jakdojade.pl/gop/trasa/

3 .
P: Czy będzie zapewniony transport podczas COP24?
O: Aktualne i szczegółowe informacje na temat transportu podczas COP24 znajdują się pod adresem: www.cop24.gov.pl/conference/transportation/