FAQ – Cop24
W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt: [email protected]
Pytania ogólne
1. Czy moje dane osobowe i moja karta kredytowa są bezpieczne?
2. O której godzinie mogę zameldować się w hotelu?
3. Kiedy najpóźniej mogę się wymeldować?
4. Dlaczego hotele wymagają podania danych karty kredytowej przy zameldowaniu?
5. Czy mogę zwrócić się do hotelu z konkretnymi prośbami, np. O udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, pokoje dla niepalących?
6. Co mam zrobić, jeśli chcę uzyskać więcej informacji na temat niektórych hoteli?
7. Czy proponowane hotele mają parking i czy są jakieś opłaty za parkowanie?
8. Czy mogę dokonać zmiany danych w rezerwacji hotelowej jeśli nie mogę podróżować?
Dokonywanie rezerwacji hotelowej
1. Jakiego rodzaju pokoje mogę zarezerwować?
2. Jak mogę anulować lub zmienić moją rezerwację?
3. Czy muszę zapłacić całą należną kwotę, podczas dokonywania rezerwacji?
3a. Czy muszę zapłacić całą należną kwotę, podczas dokonywania rezerwacji?
4. Jak mogę zarezerwować pokoje dla grup online?
5. Jakimi kartami kredytowymi / debetowymi można płacić?
6. Czy zostanie mi naliczona dodatkowa opłata za anulowanie rezerwacji ? jaki jest minimalny okres anulacji?
7. Jakie dokumenty otrzymam po dokonaniu rezerwacji?
8. Czy muszę ponownie potwierdzić moją rezerwację?
9. Czy mogę dokonać rezerwacji w opcji last minute?
Pytania ogólne
1 .
P: Czy moje dane osobowe i moja karta kredytowa są bezpieczne?
O: Nasza strona jest bezpieczna – po wprowadzeniu twoich danych zostanie zaszyfrowana. Przechowujemy minimalne informacje o kliencie i nie dłużej, niż jest to wymagane. Dostarczamy tylko niezbędne informacje do hoteli.
2 .
P: O której godzinie mogę zameldować się w hotelu?
O: Zameldowanie w większości hoteli zwykle możliwe jest po godzinie 14:00. Niektóre hotele dopuszczają wcześniejsze zameldowanie, a w większości z nich możliwe jest pozostawienie bagażu w recepcji. Twoje pokoje są gwarantowane na późny przyjazd.
3 .
P: Kiedy najpóźniej mogę się wymeldować?
O: Hotel zazwyczaj oczekuje wymeldowania do godziny 12:00. Większość hoteli pozwala zostawić bagaż w recepcji i odebrać go przed wyjazdem z miasta.
4 .
P: Dlaczego hotele wymagają podania danych karty kredytowej przy zameldowaniu?
O: Jest to standardowy wymóg w większości hoteli na całym świecie i jest uważany za środek zapobiegawczy w celu pokrycia wszelkich dodatkowych kosztów (takich jak rozmowy telefoniczne, obsługa pokoju itp.). Przy wymeldowaniu hotel zazwyczaj oferuje opcję płatności gotówką.
5 .
P: Czy mogę zwrócić się do hotelu z konkretnymi ocekiwaniami, np. dla osób niepełnosprawnych, pokoje dla niepalących?
O: W ramach rezerwacji możesz poprosić o pokoje dla niepalących. Należy pamiętać, że jest to tylko życzenie, lecz większość hoteli oferuje piętra lub pokoje dla niepalących. W sprawie specjalnych wymagań, takich jak udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, napisz do nas, a my skontaktujemy się z hotelem, aby sprawdzić, czy może on spełnić Twoją prośbę.
6 .
P: Co powinienem zrobić, jeśli chcę uzyskać więcej informacji o niektórych hotelach?
O: Szczegółowe informacje są wyświetlane online. Jeśli masz konkretne zapytanie, napisz do nas.
7 .
P: Czy proponowane hotele mają parking i czy są jakieś opłaty za parkowanie?
O: Niektóre hotele oferują miejsca parkingowe na miejscu lub w pobliżu – opłaty parkingowe mogą być zróżnicowane. Informacje o miejscach parkingowych są wyświetlane na stronie hotelu.
8 .
P: Czy mogę dokonać zmiany danych w rezerwacji hotelowej jeśli nie mogę podróżować?
O: Tak, pod warunkiem, że poinformujesz nas z 72-godzinnym wyprzedzeniem, abyśmy mogli przekazać informację do hotelu. Nie pobieramy opłaty za zmianę nazwiska w rezerwacji. Zdarza się, że hotele mogą je naliczać, ale w takim przypadku zapytamy Cię o potwierdzenie płatności przed rozpoczęciem.
Dokonywanie rezerwacji
1 .
P: Jakiego rodzaju pokoje mogę zarezerwować?
O: Zazwyczaj są to pokoje jedno- i / lub dwuosobowe / typu twin,ale również apartamenty, hostele i warianty niskobudżetowe. Wszystkie dostępne typy pokoi wyświetlane są online.
2 .
P: Jak mogę anulować lub zmienić swoją rezerwację?
O: Wyślij e-mailem swoją prośbę o anulowanie. Potrzebujemy taką dyspozycję na piśmie, abyśmy mogli potwierdzić, że prośba o anulowanie pochodzi od Ciebie i nie zaszło żadne nieporozumienie. Uwaga: wszystkie anulacje lub korekty muszą być dokonywane za pośrednictwem Mazurkas, a nie w hotelu, w przeciwnym razie może to wpłynąć na kwotę zwrotu. Ponadto należy pamiętać, że zasady dotyczące anulowania mogą się różnić w zależności od hotelu.
3 .
P: Czy muszę zapłacić całą należną kwotę podczas dokonywania rezerwacji?
O: Tak. Minimalna kwota ustalana jest przez hotel.
3a .
P: Jaki jest minimalny okres rezerwacji?
O: Minimalny okres rezerwacji narzucony jest przez hotel. Informacje dostępne są w szczegółowym opisie hotelu sekcja „rooms & prices”.
4 .
P: Jak mogę zarezerwować pokoje dla grup online?
O: W przypadku rezerwacji grupowych obejmujących 6 lub więcej pokoi skorzystaj z opcji rezerwacji grupowej na stronie internetowej, wypełniając formularz ze szczegółowymi informacjami o grupie. Skontaktuje się z Tobą osoba zajmująca się rezerwacjami grupowymi.
5 .
P: Jakimi kartami kredytowymi / debetowymi można płacić?
O: Obecnie akceptujemy: Visa, Mastercard, American Express.
6 .
P: Czy zostanie mi naliczona dodatkowa opłata za anulowanie rezerwacji ? jaki jest minimalny okres anulacji?
O: Informacja ta znajduje się w warunkach rezerwacji, które są dostępne do przeczytania podczas procesu rezerwacji.
7 .
P: Jakie dokumenty otrzymam po dokonaniu rezerwacji?
O: Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zawierającą szczegóły statusu rezerwacji.
8 .
P: Czy muszę ponownie potwierdzić moją rezerwację?
O: Nie – po dokonaniu rezerwacji, hotel automatycznie otrzyma dane. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania rezerwacji do momentu dokonania płatności.
9 .
P. Czy mogę dokonać rezerwacji w opcji last minute?
O: Tak, jednak dostępność pokoi hotelowych może być ograniczona. Ze względu na duże zainteresowanie, zalecamy wcześniejszą rezerwację.
Ceny i Opłaty
1 .
P: Jaki jest koszt rezerwacji?
O: Rezerwacja obejmuje opłatę za pokój i ewentualne dodatkowe usługi zamówione z wyprzedzeniem.
2 .
P. W jakiej walucie będę płacić?
O: Opłata za pobyt będzie naliczana w złotych polskich (PLN) lub w euro (EUR). Na stronie internetowej ceny są podane informacyjnie w euro (EUR). Waluta i kwota wyświetlana na stronie rezerwacji końcowej to kwota, którą operator rezerwacji obciąży Twoją kartę kredytową lub poprosi o przelew. Operator rezerwacji zastrzega sobie prawo do przewalutowania należności i pobrania jej w walucie Twojej karty kredytowej. Twój bank może nałożyć dodatkowe opłaty za transakcje, na które operator rezerwacji nie ma wpływu. Należy pamiętać, że kursy walut zmieniają się codziennie. W przypadku płatności przelewem bankowym otrzymasz fakturę pro-forma zawierającą należną kwotę w PLN lub EUR oraz niezbędne dane bankowe.
3 .
P: Czy całkowita cena podana jest za osobę czy za pokój?
O: Po wybraniu ilości pokoi i wyszukaniu, wynik wyszukiwania pokaże cenę za pokój. Podana cena stanowi sumę wszystkich pokoi, w tym podatków i / lub śniadań.
4 .
P: Czy oferta Mazurkas uwzględnia rabaty i specjalne oferty?
O: Tak, jeśli to możliwe, oferujemy specjalne oferty hotelowe i oferty rabatowe, w tym zniżki na dłuższe pobyty, zniżki za wczesne rezerwacje i oferty last minute. Wszelkie oferty specjalne są wyświetlane na stronie internetowej.
5 .
P: Czy cena zależy od terminu dokonania rezerwacji?
O: Ceny zmieniają się w zależności od całego szeregu czynników, więc nie można ich przewidzieć. Niektóre hotele oferują swoje najlepsze stawki z dużym wyprzedzeniem, a następnie podnoszą je, gdy pokoje wypełniają się. Inni pozostawiają wysokie stawki do ostatniej minuty, a następnie je obniżają. Zalecamy rezerwację, gdy zobaczysz cenę, która Ci odpowiada.
Miejsce Obrad COP24
1 .
P: Gdzie odbywa się COP24?
O: Konferencja COP24 odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Konferencyjnym w Katowicach. Więcej informacji na temat miejsca można znaleźć na stronie:
http://cop24.gov.pl/pl/konferencja/lokalizacja/
http://www.mck.katowice.eu/pl
2 .
P: Gdzie znajdę informację o komunikacji publicznej?
O: Aby uzyskać aktualne i szczegółowe informacje na temat transportu publicznego, odwiedź: https://jakdojade.pl/gop/trasa/
3 .
P: Czy będzie zapewniony transport podczas COP24?
O: Aktualne i szczegółowe informacje na temat transportu podczas COP24 znajdują się pod adresem: www.cop24.gov.pl/conference/transportation/